piątek, 10 lutego 2012

16. Póki co.

Póki co, to pochwalę się wygranym candym:) u Srebrnolistki -KLIK-. Szczęście ostatnio dopisuje, szkoda tylko że w lotto wczoraj nie wygrałam:D Niestety swojej pracy nie pokażę bo co zaczęte to nie pokończone. Niby ferie wolne, ale przygotowania do jutrzejszego wyjazdu na narcioszki pełną parą! Pranko prasowanko zakupki! No i tak leci głupi czas. A teraz czas pokazać do dostałam, dziękuję Ci Srebrnolistko:)



A dodatkowo dostałam od Wyżej wspomnianej zaproszenie do zabawy w



Parę słów o ulubionych serialach... No cóż muszę przyznać że seriale jakie oglądam to tak zwane co popadnie w telewizji jak się nudzę, tudzież to co włączy mój narzeczony:D No i jedynymi jak dotąd serialami jakie mi przypadły do gustu to Dr House no i klasyk polskiego serialu 13 POSTERUNEK! Polecam wszystkim, choć serial może się wydać głupawy to naprawdę szczerze rozśmiesza a gra aktorska jest naprawdę na wysokim poziomie:) My go oglądamy tak raz na 1,5 roku całe dwie serie na raz:D A każdy odcinek to pamiętam jeszcze z dzieciństwa:) Ach! No i przecież nieśmiertelna Duma i Uprzedzenie produkcji BBC z Colinem Firthem, piękny serial, typowo babski:))

Wytypować do zabawy 5 osób.. Nie było łatwo ale znalazłam, chociaż 4:):
Amarant.art ,Agnieszka, ewkiki, Koraliki Sol
To jeżeli zaproszone nie mają nic przeciwko udziałowy w zabawie, niech opiszą swoje ulubione seriale i podadzą dalej:)

Zapomniałabym! Niedawno zagościła u mnie fejsbukowa wtyczka:) Zapraszam do lubienia:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz